vad vill du bli när du bli stor?

jag vill inte tänka framåt,
men är livrädd att fastna här...

jag har nån släng av söndagsångest idag. jag vet inte vad jag vill med mitt liv. vad vill jag bli när jag blir stor? jag tycker det är så jobbigt... men samtidigt vill jag göra nåt, jag vill komma på vad jag verkligen skulle vilja jobba med. vilket yrke skulle få mig att gå till jobbet med ett stort leende och tycka att "åh vad det ska bli kul på jobbet idag"?
jag trivs bra på mitt jobb, det är inte det detta handlar om, men jag vill inte va kvar där för alltid... jag vill ha ett mer kreativt jobb, där jag får pyssla och göra sånt som jag tycker är riktigt roligt. jag vill komma på vad jag vill göra när jag blir stor. och det känns som att jag snart är stor (eller borde bli) och därför borde jag ta tag lite i mitt liv och inte bara följa med...

drygt! och lite depp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0