happy birthday.

igår va det 'svärmors' födelsedag så vi va där på förmiddagen och firade henne. det bjöds på brunch. mmm, va gott! ägg, bacon, köttbullar, frallor, gott pålägg, frukt m.m. inte dumt alls minsann. en himla trevlig förmiddag/middag.






födelsedagsbarnet :)


lilla leon hos mamma sofia, fina!


kasta blommor va kul haha


långt, långt borta i sen egna lilla värld...


samtidigt pillade/snurrade/drog sig i håret. sötnos.


busa lite med totte är kul :)

som sagt, väldigt trevlig förmiddag. och som vanligt när det är småbarn med någonstans får de allas uppmärksamhet. det va inget undantag gällande söta leon...


Kommentarer
Postat av: Juwligast



Hej!

Just nu är jag i stort behov av hjälp, din hjälp. Det är nämnligen så att jag är med i en fototävling där jag är en av finalisterna. Och jag behöver röster. Din röst! Det skulle verkligen vara jättegulligt av dig om du gick in på den här länken http://jenniifer.webblogg.se/2010/june/beslutsangest.html#comment och skrev i kommentatorsfältet nummer 3, det numret på den bilden jag har tagit, det tar inte lång tid och jag skulle bli jätteglad verkligen!

Kram på dig :)



2010-06-20 @ 23:58:03
URL: http://juwlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0