give me a new tattoo.

jag är sååå tatueringssugen så jag vet inte vad jag ska ta mig till. jag har massvis av idéer i mitt huvud som vill kladdas ner på min kropp. gick till en tattoostudio på mallorca, det va inte bra gjort. det satte ju igång skallen som bara den.
jag älskar små, fina tatueringar. kanske någon lite större, men ingen jättegrej. det är snyggt på andra, men inte min stil. tänk er mig med en sleeve haha. men som sagt, snyggt är det.
jag vill ha fjädrar (två st ihopknutna där uppe), ett tecken som står för joy med en liten fjäril intill, personnummer i romerska siffror, fina texter m.m. det finns massvis! åh vad jag vill!
kanske får ta och boka en tid i slutet av augusti eller nåt sånt...


mina älskade tatueringar, som jag inte har ångrat en sekund.

en liten fråga bara;
tycker ni att tatueringar "måste" stå för något eller räcker det med att du tycker den är snygg?


Kommentarer
Postat av: wilma

Jag tycker att den ska stå för något, men om man tycker att en tatuering är jättejätte snygg så står den ju faktiskt för något, att den är snygg! :D

2010-06-01 @ 17:21:02
URL: http://wihau.devote.se
Postat av: amanda

det känner man ju själv :D om man vill tatuera den för att den står för något eller bara för att den är snygg :D din va väldigt snygg btw!! :)

2010-06-01 @ 17:41:43
URL: http://amandaslife.devote.se
Postat av: mikaela

MAn ska skaffa tatuering för att man vill. Sen, varför man vill är personligt.

2010-06-01 @ 17:46:26
URL: http://mikaelasmode.devote.se
Postat av: Mamma Jessica

Jag själv har en tatuering som är väldigt personlig medans den andra ja den är väl egentligen också personlig då jag ritat den själv. ..

Men jag tycker det är en smaksak, däremot förstår jag inte dom som tatuerar sin pojkvän/flickväns namn ..

2010-06-04 @ 10:51:04
URL: http://mammajessica.webblogg.se/
Postat av: Anna

Hej! Vilken fin tatuering, den du har på handleden. Vad står den för?



// Anna

2011-03-05 @ 14:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0