ett år fyllt av kärlek.

idag har jag och totte varit tillsammans i ett år. det mest underbara året i mitt liv!

vi har hunnit med massa bra och haft det så kul och mysigt!
massa saknad när han jobbade i skövde mån-tors. va alltid så superglad på torsdagarna när jag visste att snart, snart får jag krypa upp i hans famn och pussa honom hur mycket jag vill. de tråkiga söndagskvällarna vi låg och pratade om hur mycket vi skulle sakna varandra när han va borta.
vi har varit på hultsfred. gosat och varit äckelkära. tittat på dead by april och shoppat loss i göteborg. festat tokmycket. gosat ännu mer. hunnit bli sambos. haft en underbar semestervecka på mallorca. och gosat ännu lite mer. för att nämna några höjdpunkter.

jag kan på riktigt säga att jag bara blir mer och mer kär i denna underbara människa! han är helt fantastisk på alla sätt och vis. jag är så tacksam över att få vara hans!

jag älskar dig!

du gör mig hel! släpp aldrig taget, älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0