jag njuter.

herregud va skönt det är med semester! helt underbart.
har knappt inte suttit framför datorn nånting och därför inte bloggat. jag tänker inte skylla på något, jag har helt enkelt inte haft lust.
istället har jag festat, haft kollektiv i vår lägenhet, legat på stranden, grillat på vår gård, ätit jätteräckmacka och druckit cider på bulls. bara för att nämna några saker. allt detta har jag (vi) gjort tillsammans med våra underbara vänner. helt fantastiskt!
och sen den lilla tid jag och min älskling har spenderat ensamma har det blivit en hel del oc tittande. väntar faktiskt på att han ska vakna så vi kan dra ett par avsnitt till, regnet vräker ju ändå ner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0