drömtydare, tack!

godmorgon juli! årets bästa månad startar idag, sweet!
hoppas det klarnar upp och blir soligt idag. det är ju planerat uteservering ikväll.

måste bara berätta om den sjukaste drömmen jag någonsin har drömt!
natten till igår drömde jag att jag fick tvillingar. två jättesöta och mysiga pojkar, isac och noel hette de visst.
vi skulle ha dop för dem. de va finklädda (utan dopklänningar) och urgulliga.
av nån anledning skulle vi lämna de i en övergiven jordkällare ett tag medan vi skulle fixa något innan dopet. vi gick in och la dem på golvet där nere, stängde dörren och gick.
när vi kom tillbaka efter ett tag stod det massa grejer framför dörren som vi fick röja undan. dörren va låst och vi fick sparka in den.
det vi ser är en galen man med blod i hela ansiktet och ett hånflin. våra fina pojkar ligger på golvet och är inte så fina längre... de är döda och deras armar och ben är avhuggna...
sen vaknar jag (thank god!) och fattar inte ett skit.
varför drömmer man sånt konstigt? vad är det som går snett i hjärnan på nätterna? sjukt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0