matsnack.

jag tillhör den gruppen av människor som inte tycker att det är speciellt kul att laga mat. och framför allt inte när det bara är till mig själv. men för att dra till med en klyscha eller nåt; äta bör man, annars dör man.
fick bli laxfilé och rivna morötter. gott och enkelt. kan ju knappast bli enklare.
frusen laxfilé, på med lite citronpeppar, in i micron 3-3,5 minut på full speed - klart! och riva ett par morötter under tiden. på med lite mer citronpeppar när allt är klart.
så enkelt ska det va att laga mat när jag ska laga till mig själv.

när totte kommer hem blir det spagetti och köttfärssås. gott! inte ätit på flera veckor. konstigt.
och ikväll är det fotokurs. så mycket roligare att fota när man har lite koll på det här med bländare, iso och slutartid. bilderna blir ju mkt bättre än när man bara kör i "p-läget".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0