glass & shopping.

efter jobbet idag mötte jag upp totte för att ta en glass i solen. mjukglasspremiär! gott det va eller?!
sen lallade vi runt i några butiker. fyra för att vara exakt. jag skulle inte shoppa, men jag hittade ett linne som det skrek lisa om så det fick allt följa med hem.

sprang på tottes brors kompis och hans dotter. kan va den sötaste ungen som finns. stora blå ögon, goa kinder med smilegropar och en tofs med små ljusa hårstrån mitt på huvudet. toksöt! blir ju inte alls sugen på en liten när man ser såna små sötisar... däremot blir jag inte lika sugen när jag hör att grannens son skriker för fulla muggar just nu ;)

senare ikväll, eller imon, ska jag berätta om en ovanlig grej jag va med om igår. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0