fredagsmys.

undra hur många andra stackre som är lika fantasilösa som jag och kommer att använda sig av den rubriken idag? ;)

grå och regnig morgon och energin befinner sig inte på topp. meeen, det är ju fredag och det är nice!

ikväll ska jag och älsklingen ha myskväll. va galet längesen vi hittade på något bara vi två. helgerna brukar gå ut på att umgås med underbara vänner dygnet runt ungefär. vilket är skitkul! men nu känner jag för att va hemma och bara mysa. vi ska äta god och lyxig mat (om allt går som det ska) och dricka vin. kanske jag ska försöka att hålla mig vaken längre än till 22,30 också?
hur som helst, ikväll ska det bara va massa mys. fredagsmys ffs! :)


en kväll i februari fastnade vi (och min gräsliga utväxt) på en mingelbild. som hamnade i en lokaltidning. blev utklippt och sitter på ett skåp i "svärmors" kök. how cute ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0