dreamcatcher.


bild

periodvis drömmer jag helt sjuka drömmar. jag har aldrig varit en sån som har haft mardrömmar. men för ett tag sen började de dyka upp. känns creepy.

natten till igår drömde jag t.ex. att tre personer kom in i vår lägenhet. gick in i sovrummet, ställde sig och tittade på oss när vi sov. den ena av de här tre männen va helt nerblodad och höll en blodig kniv i handen.
när jag vaknade vågade jag först inte vända mig om och öppna ögonen. va rädd att det skulle stå en främmande människa jämte sängen. kröp tätt intill totte och somnade om. glad att jag inte sover ensam när jag har såna läskiga drömmar.

jag tror jag ska införskaffa mig en drömfångare. se om det kan hjälpa. annars är det ju en fin pryl att ha hängandes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0