dålig dotter?

i eftermiddag vankas det kalas. pappsen fyller 53 på tisdag så vi ska hem till gullbranna och äta tårta. och ge honom present så klart. och det va just det där med present jag skulle skriva om nu.

jag tycker det är skitkul att hitta perfekta presenten och slå in den sådär superfint med massa onödigt tjaft. men nu är det så att min käre far alltid önskar sig så tråkiga saker. alltid saker som han behöver. t.ex. datorkabel, stativ och denna gången kartor. jaha, då va det bara att köpa kartor då. han är inte typen som uppskattar "onödiga" saker.
och det där med fina paket. jag hittade inget presentpapper idag. ligger nånstans uppe på vinden och dit vågar inte jag gå själv. så man tager va man haver. aluminiumfolie! är man en dålig dotter när man slår in pappas present i aluminiumfolie? haha. man paketet blev ganska fint iallafall faktiskt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0