dripp dropp, dripp dropp.

idag är en sån där dag då jag absolut inte ville gå upp från den varma, sköna sängen. när man hör hur mycket det regnar vill man ju bara dra täcket över sig igen och sova hela dagen. frågan är om jag inte hade gjort det (eller iallafall försovit mig) om det inte hade varit för att jag va så sjuuukt kissnödig så det inte går att ligga kvar. det blev min räddning idag...

visserligen två timmar tills jag börjar jobba, men hur smidigt är det att lägga sig en timme till nu? inte smidigt alls om man är som jag. då skulle jag va en zombie resten av dagen.


11 dagar kvar till pier pressure! 16 dagar kvar till midsommar! 38 dagar kvar till semester! lääängtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0