ser jag ut som en tant?

tycker tiden går så sjukligt snabbt. halva augusti har redan passerat. jag fattar ingenting, jag hinner inte med!
på ett sätt är det skönt att det går snabbt, men det är skrämmande också.

jag måste ta tag i och söka kurserna jag ska läsa upp i höst. jag har ju bara 4-5 veckor kvar på jobbet.
på tal om jobbet, det va en kärring (ursäkta ordvalet) som sa till sitt barnbarn (förmodar jag) att ge boken till "tanten i kassan"... sen när ser en 23åring ut som en tant?! inte helt okej alltså. och kärringen va väl minst 55 iallafall. tror inte hon tyckte att hon va tant för 30 år sen...

och förresten, bli inte sura/förvånade om jag skaffar en ny blogg snart igen haha. vid nystart kan man väl få ha en ny blogg? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0