you rock my world!

ni vet redan att jag älskar min fina, underbara pojkvän tokmycket så jag ska egentligen inte tjata... men idag älskar jag honom lite mer. han har glömt en av sina favviströjor på mallorca! alltså måste vi åka tillbaka och hämta den haha :D
om allt går som jag vill så sitter jag på ett plan mot den underbara medelhavsön redan den sjuttonde juli. håll alla tummar och tår ni kan!


hur skulle man kunna låta bli att längta tillbaka?
tröjan han har på sig är det alltså det gäller. man kan ju inte alls lika gärna bege sig till mq och fixa en ny ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, det är ju en bra anledning till att åka tillbaka ;)



KRAM

2010-06-01 @ 16:27:46
URL: http://www.annanstans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0