morgonsvammel.

good morning sunshine!
mulet och lite småregnigt idag, typiskt när jag är frisk igen. men men, jag är bara glad hela tiden nu iallafall. i övermorgon smäller det... förlåt att jag tjatar, men längtar som en tok haha.

precis slängt i mig lite frukost.


hallon, banan och vaniljyoggi.


gooott! frukost är lätt det godaste målet på dagen!


äggmacka = mätt länge.
(meningslösa bilder, men en blogg är ju sååå mycket roligare med pics!)

ska alldeles strax knalla in till stan/jobbet. är jag knäpp om jag säger att jag längtar lite efter att jobba? det gör jag iallafall. ska bli roligt att träffa folk och göra lite nytta. tror vi har börjat flytta om i butiken nu. nice! alltid kul med förändring. skönt att det händer lite.

efter jobbet ikväll ska jag fika med anna & sarah. måste ju säga hejdå, kommer ju inte träffa dem på en vecka ;)

btw. fan va grannens unge har börjat skrika mycket/högt. hela morgonen idag typ. och igår vaknade jag av att han tokskrek. två gånger. men sånt kan man inte gå ner och klaga på va?! ;)

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0