monday morning fells so bad.

jag har kommit på tre saker som är bra med att va tillbaka i sverige.
- sova i min egna säng är heeelt underbart
- duscha i en dusch som funkar som den ska
- tacogratäng och filmmys igår kväll va nice

ska jag börja rabbla upp bra saker med att vara på mallorca skulle det ta alldeles för lång tid, jag hinner inte nu. börjar jobba om en timme så nu ska jag klä på mig, käka frukost och sen knalla iväg.


lär ju inte kunna klä mig såhär "lätt" idag precis. kofta, jacka, jeans och bla bla. nä, jag vill tillbaka...


Kommentarer
Postat av: Malin

Jättefin blogg! jag fickvärsta semesterkänslan av bilden :D

2010-06-01 @ 15:57:16
URL: http://malins.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0