min onsdag.

ingen feber, bara skallebank och ont i halsen idag. stannade hemma från jobbet idag med iallafall. vill ju inte riskera att bli sjukare lagom till mallisresan.
blev lite rastlös här hemma efter ett tag och va sugen på att leka med kameran. sagt och gjort.


senaste tillskottet bland nagellacken. viva la diva. efter tre lager (två på bilden) är det skitfint! :)


fixade ett strösselhjärta...


... som fick agera modell en stund.


sen va det ett pärlhjärtas tur att va modell.

ett tag efter att totte hade kommit hem va det matdags.

chilibiffar i gourmetsås, pennepasta, körsbärstomater och gurka. biffarna & såsen är en favvis!

efter att inte ha varit ute sen i måndagskväll behövde jag en liten promenad och frisk luft.

mörklila, fina tulpaner i parken vid slottsbron (inte picasso).


totte va snäll och gjorde mig sällskap.


för att vi är tokkära.


hittade ett litet hus, som såg supermysigt och gammeldags ut, nere på söder.


hög mysfaktor på sånt här.


en stor (ser lite klen ut på bilden), vräkig båt nere i nissan. hade ju inte tackat nej till en sån...

yes. där har ni min dag i bilder.
massa inspiration till att fota nu. kameran kommer att gå varm nere på mallorca... :D


Kommentarer
Postat av: Ronja [personal photoblog]

Snygga bilder! :D Besök gärna mig å lämna en kommentar ^^

2010-06-11 @ 19:47:32
URL: http://royalglamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0