maxad helg.

helgen har som vanligt gått sjukligt snabbt. men det är väl bara att gilla läget och tänka framåt, snart helg igen ju ;)
utgång både fredag och lördag även denna helgen. grymt kul! fredagen va så underbar! höll på att skratta ihjäl mig åt alla tokigheter på hemvägen. va på efterfest borta vid laxomaten och skulle gå hem (tar normalt sett 10 min). denna gången tog det ca en timme. hahaha.
höll visserligen på att dö av skratt inatt med när jag och min dyngraka pojkvän kom hem. jag tog en miljon bilder på honom när han mådde piss. han somnade i fosterställning på badrumsgolvet hahaha.

jepp, så mogna är vi i vårt gäng. haha. jag gjorde ett "samla vuxenpoäng-test" idag. jag fick tretton poäng vilket resulterade i "klipp dig och skaffa ett jobb" hahaha :D jag tänker inte bli vuxen ännu, jag tänker ha kul ett tag till.

jag säger det igen, jag älskar livet vi lever. party like a rockstar! ;)


bara för att ha en liten bild. totalt meningslöst egentligen. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0