lovely weekend.

midsommarhelgen va helt fantastisk! årets bästa helg, hittills.


vi inledde helgen på torsdagskvällen. korvgrillning och lite vin/rosé/öl i solen nere på gården.vi inledde helgen på torsdagskvällen. korvgrillning och lite vin/rosé/öl i solen nere på gården.


även midsommarafton spenderades på gården. firade med härliga vänner + grannar och deras vänner. galet trevligt!


fräscha, somriga hårkransar fick pryda våra huvud.


midsommarfin!

lördagen har jag inga bilder ifrån tyvärr. även den dagen va helt fantastisk! va ute på wild west och åt god mat, drack stor öl och körde trekamp. och efter det en sväng på stan.


söndagen bjöd på parkhäng.
jag tror det är dags för mig att måla om mina naglar... ;)



som sagt, parkhäng.


tre piss i nissan.
hur kan man inte älska halmstad på sommaren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0