semester is the shit.

semestern rullar på och jag är inne på min sista vecka. buhu. har iallafall fått gjort det vi hade planer på att göra, så nu blir det verkligen chill och bara ta dagarna som de kommer innan verkligheten ropar på mig igen.
sen förra inlägget har vi hunnit med att;
åka till tyskland och shoppa alkohol,
vara på liseberg (alldeles för mycket folk för att det skulle va jättekul)
hängt på marinfestivalen och tittat på underbara melissa horn och grymma mustasch
ännu en vända till göteborg, för lite shopping denna gången

efter semestern när rutinerna drar igång igen ska bloggen få bli en av dem. jag har bara inte haft tid/ork/lust, fast jag saknar det på ett sätt... jaja, nog tjatat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0