köttbullsresan.









sådär, då va alla köttbullarna klara. de blev ju varken runda eller snygga, men goooda!

dags att ta tag i disken och att plocka iordning lite. lite väl stökigt på vissa ställen här hemma. så blir det när fröken samuelsson är i närheten haha. fast jag har faktiskt blivit mer ordningssam sen jag flyttade ihop med totte. jag har aldrig brytt mig om om det är stökigt runt omkring mig, jag har trivts lika bra ändå. men sån är inte min käre sambo... alltså tvingas jag att bli lite mer ordningssam. skiter jag i att göra nåt bara för att jag inte pallar så gör han det sen istället och då får jag dåligt samvete haha. så det är bäst att bara göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0