i've found my soulmate.

♥ Till dig, ditt osmidiga Helvete ♥ :
Dig, min Lisa har jag känt i drygt ett år. Men jag lovar att finnas här hur du än mår.
Att jag träffa dig var absolut det bästa, och jag hoppas du tycker om mig för det mesta.
Du älskar att prata och du får mig att skratta, därför måste jag få dig att fatta.
Sen den dagen vi börja hänga, och ute i natten på staden flänga.
Har jag mått så bra så det kan du kan aldrig ana, din vänskap gav mig vingar, jag är en trana.
Du är ärlig och rak och står upp för din sak.
Jag älskar dig och du är som jag, du skall vara min tärna en dag
- ♥ - Jag är en lyckans ost som har dig som vän, du är Succé.!.! Love you

hur glad blir man inte när man loggar in på facebook och får syn på det här?! sken upp med hela ansiktet och en tår trängde fram. jag har verkligen hittat världens bästa vän, min själfrände. fina, underbara anna... kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0