är det detta som kallas husmanskost?



när jag skrev förra inlägget va det du ser på bilden som kallade på min uppmärksamhet. egentligen inget märkvärdigt alls, men så underbart gott! allt va perfekt kokt och det va njutning på hög nivå mina vänner!

förr va nyttiga grönsaker (broccoli & blomkål t.ex.) det äckligaste man kunde äta, tyckte jag. men nej, det är ju gott! alltså på riktigt gott, inte bara så där "det är gott för man vet att det är nyttigt". jag måste bara lära mig att äta det oftare. det tar ju ingen extra tid egentligen, bara ren lathet.

nu ska jag krypa ner i sängen och titta på ett avsnitt oc eller två med min fina och underbara sambo.
sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0